Ekonomi

Maltepe'de Muharrem ayı dolayısıyla aşure dağıtıldı

Admin 27 Haziran 2026 3 dk okuma
Maltepe'de Muharrem ayı dolayısıyla aşure dağıtıldı

Maltepe Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelinde kurulan stantlarda vatandaşlara aşure dağıttı.

Maltepe Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında ilçenin farklı noktalarında aşure ikramı gerçekleştirdi.


Maltepe Meydanı başta olmak üzere kurulan stantlarda binlerce vatandaşa aşure dağıtıldı. Etkinlikte Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen de vatandaşlara aşure ikram etti.



Belediye tarafından yapılan dağıtımın Aydınevler ve Zümrütevler mahallelerindeki pazar alanlarında da sürdüğü belirtildi.


Vatandaşlar, yapılan aşure ikramından memnuniyet duyduklarını ifade ederken, etkinliğin paylaşma ve dayanışma kültürüne katkı sağladığını dile getirdi.

Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir