Ekonomi

Starmer: İngiltere’de Dört Demiryolu Hattı kamu mülkiyetine geri döndü

Admin 31 Mayıs 2026 3 dk okuma
Starmer: İngiltere’de Dört Demiryolu Hattı kamu mülkiyetine geri döndü

Londra, 31 Mayıs (Hibya)-İngiltere Başbakanı Keir Starmer, Southern, Thameslink, Great Northern ve Gatwick Express hatlarının yeniden kamu yönetimine alındığını açıkladı.

İngiltere Başbakanı Keir Starmer, ülkedeki demiryolu hatlarının yeniden kamu mülkiyetine geçirildiğini açıkladı.


Starmer, Southern, Thameslink, Great Northern ve Gatwick Express hatlarının kamu yönetimine devredildiğini belirterek, ulaşımın kamu yararı doğrultusunda işletileceğini ifade etti.


Başbakan Starmer, "Bu İşçi Partisi hükümeti yolcuları ön planda tutuyor." ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir