Ekonomi

Sanchez’ten Castilla-La Mancha Günü mesajı

Admin 31 Mayıs 2026 3 dk okuma
Sanchez’ten Castilla-La Mancha Günü mesajı

Madrid, 31 Mayıs (Hibya)-İspanya Başbakanı Pedro Sanchez, Castilla-La Mancha Günü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.

İspanya Başbakanı Pedro Sanchez, Castilla-La Mancha Günü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.


Sanchez, mesajında bölgenin bağları, gelenekleri ve üretim kültürüyle öne çıktığını belirterek, Castilla-La Mancha’nın köklerine bağlı, aynı zamanda geleceğe güvenle bakan bir yapıya sahip olduğunu ifade etti.


Bölge halkını “çalışkan ve misafirperver” olarak nitelendiren Sanchez, Castilla-La Mancha’nın gelişmeye ve ilerlemeye devam eden bir bölge olduğunu vurguladı.

Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir