Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Güler, bayramda ilçe ziyaretleri yaptı
Admin
31 Mayıs 2026
3 dk okuma
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler, Kurban Bayramı boyunca Ordu’nun birçok ilçesini ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi.
Hibya Haber Ajansı
Bayram boyunca Gürgentepe, Ulubey, Çatalpınar ve Korgan başta olmak üzere birçok ilçeyi ziyaret eden Güler; mahalle, meydan ve esnaf buluşmalarında vatandaşlarla görüşerek bayramlaştı.