Ekonomi

Kepez’de 19 Mayıs GençFest etkinlikleri düzenlendi

Admin 18 Mayıs 2026 3 dk okuma
Kepez’de 19 Mayıs GençFest etkinlikleri düzenlendi

Kepez Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Hasan Doğan Stadyumu’nda “GençFest” etkinlikleri düzenlendi.

Kepez Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Hasan Doğan Stadyumu’nda “GençFest” etkinlikleri gerçekleştirildi. Etkinliklere binlerce genç katılırken, program kapsamında 16, 17 ve 18 yaş grubundaki gençlerin doğum günleri de kutlandı.


Etkinlikte sanatçı Emir Can İğrek sahne aldı, farklı performanslar sergilendi. Programa Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Kepez İlçe Başkanı Gökhan Ölmez, meclis üyeleri, muhtarlar ve vatandaşlar katıldı.


Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir