Ekonomi

Keçiören’de huzurevi sakinleri ve vatandaşlarla buluşuldu

Admin 30 Mayıs 2026 3 dk okuma
Keçiören’de huzurevi sakinleri ve vatandaşlarla buluşuldu

Ankara- Keçiören Belediyesi, Kurban Bayramı’nın üçüncü gününde düzenlediği programlarla huzurevi sakinleri ve vatandaşlarla bir araya geldi.

Ankara’da gerçekleştirilen Program kapsamında Keçiören Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Aygün, Gönül Köşkü Huzurevi’ni ziyaret ederek huzurevi sakinlerinin bayramını kutladı.


Ziyarette huzurevi sakinleriyle sohbet edilirken, talep ve öneriler dinlendi. Program kapsamında müzik eşliğinde çeşitli etkinlikler düzenlenirken, huzurevi sakinlerine çiçek takdim edildi. Bayram programları kapsamında ayrıca vatandaşlar da Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan’ın makamında ağırlandı.


Keçiören Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Aygün, bayramların birlik ve beraberlik açısından önemine dikkat çekerek, “Bayramlar; birlik, beraberlik ve paylaşmanın en güzel şekilde yaşandığı müstesna zamanlardır” dedi. Aygün, “Sizlerin yüzündeki tebessüm bizler için en büyük bayram sevincidir” ifadelerini kullanarak tüm vatandaşların Kurban Bayramı’nı kutladı.



 

Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir