Ekonomi

İstanbul Valiliği’nden Fatih Sultan Mehmet Han’ın türbesinde anma

Admin 29 Mayıs 2026 3 dk okuma
İstanbul Valiliği’nden Fatih Sultan Mehmet Han’ın türbesinde anma

İstanbul Valiliği, İstanbul’un Fethi’nin 573'üncü yıl dönümü dolayısıyla Fatih Camii Haziresi’nde anma programı düzenlendiğini açıkladı.

İstanbul Valiliği, İstanbul’un Fethi’nin 573'üncü yıl dönümü dolayısıyla Fatih Camii Haziresi’nde anma programı düzenlendiğini açıkladı. Program kapsamında İstanbul Valisi Davut Gül ve protokol üyeleri, Fatih Sultan Mehmet’in türbesini ziyaret etti.


Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başlayan programda katılımcıların Fatih Sultan Mehmet Han’ın kabri başında dua ettiği belirtildi. İstanbul Valiliği, Fatih Sultan Mehmet Han ve fetih ordusunu rahmet ve minnetle andı.

Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir