İstanbul Valiliği: Fetih Yürüyüşü Beyazıt’tan Ayasofya’ya gerçekleştirildi
Admin
29 Mayıs 2026
3 dk okuma
İstanbul Valiliği, İstanbul’un Fethi’nin 573'üncü yıl dönümü kapsamında Beyazıt Meydanı’ndan Ayasofya Meydanı’na Fetih Yürüyüşü düzenlendiğini açıkladı.
İstanbul Valiliği, İstanbul’un Fethi’nin 573'üncü yıl dönümü kapsamında Fetih Yürüyüşü düzenlendiğini açıkladı. Yürüyüşte İstanbul Valisi Davut Gül ve çok sayıda vatandaşın Beyazıt Meydanı’ndan Ayasofya Meydanı’na mehter marşları eşliğinde yürüdüğü belirtildi.
Hibya Haber Ajansı