Ekonomi

Bayraktar: Enerjide tam bağımsızlık hedefimizden taviz vermeyeceğiz

Admin 27 Haziran 2026 3 dk okuma
Bayraktar: Enerjide tam bağımsızlık hedefimizden taviz vermeyeceğiz

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Adalet ve Kalkınma partisi (AK Parti) 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı kapsamında düzenlenen “Kalkınma” oturumunda sürdürülebilir kalkınma ve enerji bağımsızlığı hedeflerini değerlendirdi.

Bakan Bayraktar, AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı çerçevesinde gerçekleştirilen “Kalkınma” başlıklı Ortak Akıl Oturumu’na katıldı.


Oturumda Murat Kurum, İbrahim Yumaklı ve Abdulkadir Uraloğlu ile birlikte milletvekillerinin sorularının ele alındığını belirten Bayraktar, şehirlerin öncelikleri ve vatandaşların beklentilerine yönelik projelerin değerlendirildiğini ifade etti.


Bayraktar, Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda enerji alanında tam bağımsızlık, güçlü altyapı ve sürdürülebilir kalkınma hedeflerinin kararlılıkla sürdürüldüğünü vurguladı.


Bakan Bayraktar, üretim ve yatırım odaklı politikalarla Türkiye’nin her alanda daha güçlü bir geleceğe taşınmaya devam edeceğini kaydetti.

Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir