Bakan Uraloğlu’ndan Yıldız’a taziye ziyareti
Admin
20 Mayıs 2026
3 dk okuma
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ömer Yıldız’a, eşinin vefatı dolayısıyla taziye ziyaretinde bulundu.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ömer Yıldız’a, eşinin vefatı dolayısıyla taziye ziyaretinde bulundu.
Uraloğlu, yaptığı açıklamada merhumeye Allah’tan rahmet dileyerek, ailesine, yakınlarına ve sevenlerine başsağlığı temennisinde bulundu.
Açıklamada, merhumenin mekânının cennet olması temennisi de paylaşıldı.
Hibya Haber Ajansı