Ekonomi

Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Marta Kos ile Orta Koridor’u görüştü

Admin 23 Haziran 2026 3 dk okuma
Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Marta Kos ile Orta Koridor’u görüştü

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada, Avrupa Birliği (AB) Komiseri Marta Kos ile Brüksel’de Orta Koridor ve Türkiye-AB iş birliği imkânlarını değerlendirdiklerini belirtti.










Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada, Avrupa Birliği (AB) Genişlemeden Sorumlu Komiseri Marta Kos ile Brüksel’de Orta Koridor’un bölgesel bağlantısallığa sağlayacağı katkıları ve Türkiye-AB iş birliği imkânlarını değerlendirdiklerini belirtti. Uraloğlu, Orta Koridor’un küresel ticaret ağlarında Türkiye’nin stratejik rolünü güçlendirdiğini ifade etti.






 


 







Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir