Ekonomi

Bakan Ersoy, turizm sektörü temsilcileriyle toplantıya katıldı

Admin 23 Haziran 2026 3 dk okuma
Bakan Ersoy, turizm sektörü temsilcileriyle toplantıya katıldı

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle Bakanlıkta gerçekleştirilen toplantıya katıldı.

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle Bakanlıkta bir araya geldiklerini açıkladı. Ersoy, TÜROB, BETUYAP, TÜROFED, AKTOB ve TTYD temsilcileriyle sektördeki güncel gelişmelerin değerlendirildiğini ve turizmde sürdürülebilir büyüme ile yatırım ortamının güçlendirilmesine yönelik istişareler yapıldığını belirtti.

Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir