Ekonomi

Aşkale Köyü’nde çiftçilere sebze fidesi dağıtıldı

Admin 22 Mayıs 2026 3 dk okuma
Aşkale Köyü’nde çiftçilere sebze fidesi dağıtıldı

Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Aşkale Köyü’nde düzenlenen programda 236 çiftçiye yaklaşık 100 bin sebze fidesi dağıtıldığını açıkladı.










Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Aşkale Köyü’nde Valilik koordinesinde İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından düzenlenen fide dağıtım programına katıldı.


“Sebze Yetiştiriciliğinin Yaygınlaştırılması Projesi” kapsamında gerçekleştirilen programda 236 çiftçiye yaklaşık 100 bin adet sebze fidesi dağıtıldı. Proje ile üretimin artırılması, atıl tarım arazilerinin değerlendirilmesi ve sebze yetiştiriciliğinin yaygınlaştırılması hedefleniyor.


Programda üreticilerle bir araya gelen Vali Bozkurt, tarımsal üretime yönelik desteklerin sürdürüleceğini belirtti.











Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir