Ekonomi

Antalya’da yaşlı evleri üyeleri bahar şenliğinde bir araya geldi

Admin 16 Mayıs 2026 3 dk okuma
Antalya’da yaşlı evleri üyeleri bahar şenliğinde bir araya geldi

Antalya'da Muratpaşa Belediyesi'nin yaşlı evleri üyeleri, Soğuksu Yaşlı Evi'nde gerçekleştirilen bahar şenliği kapsamında bir araya geldi.

Düzenlenen etkinlikte katılımcılar, dikkat, koordinasyon ve zihinsel becerileri geliştirmeyi amaçlayan çeşitli zeka ve refleks oyunları oynadı.


Şenlik programında renk ve hareket odaklı uygulamaların yanı sıra bir yoga eğitmeni eşliğinde yoga aktiviteleri yapıldı. 


Etkinlikte ayrıca halk oyunları gösterileri sunuldu. Katılımcılar tarafından Harmandalı, Teke Zeybeği, Antalya Silifke Kaşık Oyunu, Yayla Düzü ve Ham Çökelek gibi halk oyunlarının yanı sıra vals ve bachata gösterileri de sahnelendi. 

Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir