Ekonomi

Antalya’da 19 ilçede aşure ikramı yapılacak

Admin 22 Haziran 2026 3 dk okuma
Antalya’da 19 ilçede aşure ikramı yapılacak

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı boyunca 19 ilçede vatandaşlara aşure ikram edecek.










Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı boyunca 19 ilçede vatandaşlara aşure ikramında bulunacak.


Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Merkez, Manavgat ve Alanya aşevlerinde hazırlanan aşureler yaklaşık 40 bin kişiye ulaştırılacak. Uygulamayla birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün yaşatılmasının hedeflendiği belirtildi.






 






Hibya Haber Ajansı

Yorumlar (0)

Yorum Yap

İlginizi Çekebilir